tukangBaca

Tuesday, November 12, 2013

by the way ~


Assalamualaikum.

rase macam dah lama tak share kisah hidup.
ecehh macam ade yang kesah je.
currently tengah layankan semester satu untuk tahun akhir diploma. ohh yeahhh ~
agak busy dan mencabar, kelam kabut sikit sem ni.
macam semua benda taknak settle.
ceeittt! padahal sendiri yang goyang kaki.
InsyaAllah boleh !
YAKIN !


by the way, haritu ade mimpi.
mimpi ayah telefon tanye khabar.
ayah tanye tengah buat ape, suruh jaga diri, jage ibu.
jelas sangat suara ayah, jelas.
suara ayah.
walaupun suara je.


sejak akhir-akhir ni asyik pikir perkataan 'kalau-lah'
kalau-lah aku buat macam tu dulu,
kalau-lah aku pilih itu dulu,
kalau-lah ape yang aku nak takde,
kalau-lah semua-nye serba salah,
hhmmm~ kalau-lah

but this is ADIBAH !
keep cool and stay awesome !

kaitan?

abaikan. 


hopefully semua akan berjalan lancar sampai aku graduate.
sampai aku amik degree.
sampai aku kawen.
sampai hujung nyawa.

semoga dengan redha-Nya.
jauhkan aku dari jalan yang salah.
ingatkan aku dari kelalaian duniawi semata.
tegurkan silap dan salah aku.


Wassalam.



2 comments:

Atie Zieya said...

goog luck in your life k.... hope yg terbaik..by the way..kucing kita ni sama..suka duduk mcm tuh..hehehe

adibah alwee said...

thanks girl. ohhh yekerr. kucing gedik ni.