tukangBaca

Thursday, May 9, 2013

gambaran tambahan


Assalamualaikum.

entri ni saje je nak letak maklumat tambahan untuk entri sbelom ni.
ni penambahan dari entri 599 000
gua jumpa kereta ni time nak balik dari keje. 
memandangkan takde tuan, gua bajet amik gambor.
sempat jugak-lah nampak tuan punya kereta.
tak handsome, rambut pon separuh subur.
tapi kereta bapak handsome.
half of million kate kauu~

tuan kereta pakai simple short pants ala-ala apek dengan kemeja tee biasa. 
pakai handphone samsung s4 barangkali. baru keluar dari bank.ahakks.




yang ini pulak penambahan untuk entri 'ungovernable'
gua keluar dari tempat kerja tengok-tengok dah putih.
tahniah 'seni' bertahan kurang dari seminggu. muahahahahkks.
lain kali buat cantik sikit orang pon segan nak padam nanti. ahaakks.

rupanya ade lagi ceconteng kat sebelah-sebelah tu tapi gua tak tengok sebab malas.
tak sempat pon dah terpadam dengan cat putih bersih nan suci ni.
 

jap jap buat magis.

yang sama tapi tak serupa.
nampak takkkk ? *gayaericleong*