tukangBaca

Monday, April 29, 2013

599 000



Assalamualaikum.
Salam Perpaduan Semua.

sejak kebelakangan ni gua asyik tererempak denga sebuah kereta. dari belakang macam kereta sport tapi empat pintu. gua macam rase ade jodoh dengan kereta ni. dalam beberapa hari jugak-lah gua jejak kereta ni nak tau ape jenama dengan model ape. so tadi gua ternampak kebetulan kat traffic light gua sempat tengok. kereta tu tengah parking pegi pasar malam. rupenye Audi. gua balik terus google. pastu inilah kereta-nye





kalau hitam lagi awesome kot.

pastu gua konon-konon search-lah harga kereta ni kat Malaysia ann.
pastu gua jumpa ni.

boleh klik gambor untuk penjelasan.
nampak tak betapa hebat-nye harge die. yelah name pon Audi ann.
kalau secondhand pon semput jugak nak bayar.
ingat nak masok dalam wishlist. tapi kekal dalam wishlist mungkin. huhuhuhukks.
 


No comments: