tukangBaca

Wednesday, November 9, 2011

shopping MELAKE



tadi saye dan sekeluarga pergi shopping bebarang keperluan..
sekali gus aku beli bebarang untuk aku bawa ke MELAKE..
huahahahaha.. awal tak..?? 
20 November 2011 nie aku daftar masok ke kolej untuk semester ke dua kat UTeM.. 
seriously.. SSOOO EXCITED.. uuoollsss...


okay.. ubat gigi memang stock untuk setahun.. highlight tuu memang kasi berpinar sikit mate bile bace note.. sabun basuh BIOZIP menjadi pilihan hati sejak zaman tok kadok lagi.. MILOfuze 3in1 wajib ade.. tak boleh hidup takde milo nie.. jangan lupa kepada biskut kering HUP SENG... ade cecelah tuu. tak nampak pulakk.. semua-nya datang dari PACIFIC HYPERMARKET.. mak aku kate banyak barang dah naik harge berlipat kali ganda.. tapi aku tak perasan pulak.. sebab bukan aku yang bayar.. pakai cilok je mane yang boleh dicapai.. huahahahahaaa..


disebabkan satu family sekarang dah gile chocolate... 
hah..!! amik kau.. semua jenis nak amik.. tamak haloba.. 
pastu time bayar dah jutaan rupiah.. adoiyaii..

cokolat celup.. celup.. SOODDAAPPP... 


3 comments:

Ayien Ocaca said...

yien pon dftr uitm 20 hb ni...
but msih lom prepare pape :)

Riczuan said...

mle2 sy.. pas2 ttibe aq .. hehe

adibah alwee said...

: ha'ah-lah.. tetibe aku pulak ekk...
dah terbiase..