Sunday, November 20, 2011

dah start dah..


kawan-kawan.. nak dengar cerita tak... pada suatu hari sang kancil dan sang semut sedang berbual..

dah..dah.. jangan nak mengarut..

hari ini 20112011 aku rasmi berdaftar di kolej kediaman taman tasik utama 3.. wahhh.. dalam pukul empat petang tadi aku sampai sini.. amik kunci.. letak barang .. keluar makan.. pastu balik kolej.. kemas-kemas barang.. omong kosong ngan housemate.. tawaf satu rumah tujuh kali.. masuk bilik.. buat kauk rentang gaya bebas.. pastu mesej angah.. then.. the last but not least.. online.. blogging.. okay.. sumpah tengah bosan sekarang nie..

tadi mesej angah.. diorang sangkut kat muar kereta tak boleh start.. adoiyaii... kesian tau.. nak beli kereta baru macam-lah kami jutawan terulung di malaysian ann.. sabar je-lah yee.. kereta wira tuu-lah yang telah banyak berjasa.. hampir seantero negara kami pergi dengan kereta itu.. huahahahaha...

esok dah start kelas.. tapi jadual masih kelaut.. esok confirm-confirm kelam kabut serabut serabai gelabah segala bagai.. huahahahaa.. tengok je-lah esok.. redah..



kbye..


No comments: