Friday, July 15, 2011

nak..nak.. nak..!!!


ape yang aku nak..??
macam-macam babe... segala bagai jenis barang yang aku nak... tapi untuk entri kali ini aku khaskan kepada 'fashionista'... sejak kebelakangan ini aku sering berangan-angan untuk bergaya ala-ala model or ala-ala Evita Nuh  hahahah... memang macam bajet-glewww, tapi aku punyer suka-lah...  tapi memandangkan aku takde kemampuan yang mencukupi aku tahan je nafsu nak beli segala bagai yang cantik-cantik untuk dipakai..

antara barang yang aku nak:

1. GELANG manik-manik, colourful punyer...



dah lame nak beli gelang macam nie.. tapi tak jumpe lagi.. jelez tengok kawan-kawan yang ade gelang macam nie.. mane nak cari ekk???

2. SKIRT labuh yang pelbagai..



best tau pakai skirt labuh-labuh camni... teringin jugak nak bergaya sakan bak Maria Elena or Hana Tajima.. pastu bile angin tiup die mengerbang-ngerbang... macam citer titanic gituu...

3. CARDIGAN bercorak or colourfull..



bosan aku dengan cardigan plain je.. lepas tuu. aku ade satu je cardigan awarna hitam.. tuu pon adik aku yang punyer... huaahhahahaha... memang banyak cardigan yang colourful tapi tak berkesempatan nak beli.. sabar je-lah...

4. KASUT 



boleh tak kalau aku nak bergaya pakai kasut macam nie.. hihihi... yang first picture tuu, material-nye SUEDE.. memang suka dengan kasut jenis macam tuu.. yang second tue... tetibe plak teringin pakai sneakers boot..

5. CAPE... mende tu?? capetown ke??



cape nie... adik-beradik dengan cardigan jugak-lah.. tapi ala-ala red riding hood tuuu...teringin nak beli sejak tengok belog Evita Nuh tuu.. tapi susah nak cari lorrr.... 


okay.. sampai disini saja karangan pada kali ini.. banyak lagi nak beli tapi simpan dalam hati je-lah... one more thing..!! sesape yang ade ternampak atau terlihat barang-barang yang ditayangkan itu ada dijual(dengan harga yang MURAH or berpatutan) sila bagitau !!   huhuhuhu... bye-bye



No comments: