tukangBaca

Wednesday, July 13, 2011

apple iMac


hari takde class so bosan gilak.. (cheh.. padahal tuto tak siap lagi nie..) so tadi aku and housemate aku gerak ke kampus untuk settle-kan something... bila sampai di lokasi kejadian, orang yang kami nak temui takdak.. HAMPEH.. =_=".. pastu kami tanye-lah abang Kamal yang kebetulan ade dalam bilik FICT's.. die suruh tunggu jap.. 

beberapa minit kemudia die keluar dari bilik FICT's sebab nak jumpe orang.. pastu die kasi kebenaran nak online kat bilik tuu... teruja aku sebab kat dalam bilik tuu ade APPLE iMAC jew.. so dengan semangat yang berkobar dan keterujaan(kejakunan) yang melampau.. aku pon online-lah sekejap.. belek-belek iMac tuu.. sumpah blur.. taktau den nak gune bende mahal-mahal nie...

tapi sumpah best gilak kentang la APPLE iMAC nie... screen die giler clear la.. cantik, semart..!! then ade webcam... gambar cantik, clean and clear laa.. sempat-lah juga amik satu gambar.. pastu lupe nak delete.. +_+" 

nak satu jugak... sape volunteer nak belikan aku APPLE iMAC nie...???
hahahah.. aptb... then, abang kamal pon balik.. so kami dengan sukahati keluar-lah.. hihihi.. ^^v
then, abang bear pon sampai.. kami settle segala bagai.. pastu kami pulang ke kolej... =.="

the end




No comments: