Thursday, May 5, 2011

yuna!!pelik ke???


secara official aku bukanlah peminat setia yuna..
tetapi aku sokong care beliau ber-hijab (bertudung)
kenape?? si polan cakap fesyen tudung yuna pelik dan tidak sesuai..
tetapi.. ini tak pelik ke??



macam taknak pakai tudung je.. tapi terpaksa nak pakai tudung sebab bajet baik sangat atau permintaan peminat.. ade pulak yang terus terbang kemana ntah tudung beliau.. ye.. aku pon dua kali lima..SORRY..SORRY.. tapi aku takdelah jadi orang yang HIPOKRIT..  sekejap tutup, sekejap bukak.. macam tin biskut plak.. nak makan bukak, taknak makan tutup.. bukan artis je yang macam tuu, orang kebiasaan pon same jugak.. 


pelik pon pelik lah.. janji tutup...
pelik macam mana pon ramai jugak yang berfesyen ala YUNA or HANA TAJIMA ni..

p/s :

3 comments:

Ainn Hazwany said...

fesyen lah punca segala ni annn ! ;)

adibah alwee said...

: tau takpe..
tpi x salah fesyen 100% la..
org yang terlalu ikotkan fesyen sangat..
just be ur self la ann..

Kuchiki EnnaMoon said...

em, macam ct nurhaliza tu la.. pakai tudung style pelik :)