Saturday, May 21, 2011

suatu ketika dahulu.. Anak-Anak Sidek


masihkah anda ingat dengan siri animasi terulung Malaysia pada suatu ketika dahulu..


masih ingatkah lagi semasa anda masih peluk bantal busuk, duduk menghadap televisyen menonton kartun USOP SONTORIAN.. inilah kartun favourite aku pada zaman purba kala dahulu.. tak boleh tertinggal satu siri pon.. kene tengok full... selain tu aku ade tengok juga..



memang favourite lah semua nie.. tak boleh belah, keluang man lah.. siang dok hospital gile, bile malam jadi superhero.. anak-anak sidek pula, pasal kenakalan misbun part yang best.. selain tempatan punyer aku suka juga siri animasi dari luar negara contohnye.. RUGRATS

RUGRATS ini mengisahkan tentang dunia sekumpulan kanak-kanak.. main character rugrats adalah Tommy Pickles.. selain itu aku gemar juga..



honestly, upin&ipin, boboiboy ataupon spongebob squrepants memang tak tapat lawan kartun-kartun lama nie.. kalau ternamapk iklan atau gambar kartun-kartun lame ni terimbau zaman kanak-kanak dulu.. memang bawa nostalgia lah..

tak lupa juga kepada..

bertukar...!!!

p/s : wonderpets..!! kami datang...

1 comment:

Onitsuka_hana said...

usop santorian best2 lama dah ceta 2..keluang man lagi lawak..asalnya rumah sakit jiwa ja.hehe last2 jadi hero