Thursday, April 7, 2011

anti "PATI"


semalam sedang aku membelek-belek surat khabar Kosmo!.. ade news pasal rusuhan di Depot Tahanan Imigresen Lenggeng, Seremban... nak tau kenapa mereka merusuh.. 
" tahanan didakwa tidak puas hati dengan layanan pengurusan di depot tersebut " menurut Timbalan Ketua Polis Negeri, Datuk Abd. Manan Mohd. Hassan.

sesukati hati mereka je ye.. dahlah PENDATANG ASING TANPA IZIN nak demand-demand pula segala.. dibakar pula depot tuu.. memang S**L betol la mereka-mereka ni..


memang la sesak kat dalam depot tuu.. mereka kene la paham banyak urusan nak selesaikan.. ingat pengurus depot tu takde family nak jage.. jage PATI buat ape.. padan muka mereka, yang memandai datang tanpa izin tu apesal, saje nak cari nahas.. dah kena tangkap nak bakar-bakar depot plak.. depot tu duit kerajaan Malaysia tau.. sukasukahatipati jekk...

ANTI PATI..!!!


p/s : post ini tiada kene-mengena dengan pati halia, pati ikan haruan segala.. +_+"

No comments: