tukangBaca

Monday, June 14, 2010

WHAT THE @$#%?


pada hari RABU tanggal 9 jun 2010, aku dan kakak ku bersama adik angkatnya telah ke BATU PAHAT MALL pastinya di BATU PAHAT... kami bertiga dengan bangga dan riangnya merayaplah kat dalam BPmall tu tanpa tujuan yang benar-benar pasti.. selepas itu kakak ku decide nak berkaroke.. aku pun ON je.. sesampainya di lokasi penggambaran.. eh silap di lokasi(karoke shop) yang dituju, kami dimaklumkan karoke penuh.. kami pun keluar dengan dukacitanya.. HUAHUAHUA.. lepas tu kat depan kedai karoke tu kami terserempak dengan pakwe adikku.. comel + blur.. sesaat kemudian aku tenampak seorang MINAH yang amat ku kenali namanya &^$#%?.. aku pun senyum dengan ikhlas kat MINAH tu... nak tau apa jadi.. MINAH tu boleh menjeling kat aku ngan kakak aku... jelingan menyampah tu buat aku menyampah..
APE SEH..!! 
untuk pengetahuan semua MINAH tu satu sekolah ngan aku dan satu blok lagi kat hostel.. APA SALAH AKU..?? nak kata tak cam tak atau la...tapi kalau tak cam pun apesal nak menjeling tajam cam tu... ingat mata tu dah cantik sangat la.. BENCI I TAU...

pesanan kat semua orang yang membaca WALAUPUN KORANG BENCI SANGAT KAT SESEORANG PLEASE DONT SHOW IT... lagi satu ORANG SENYUM MESTILAH DIBALAS DENGAN SENYUMAN TAK KIRALAH APA DOSA MEREKA KAT KORANG senyumkan satu sedekah dapat pahala beb...

SENYUM SOKMO

No comments: